دلم برای تو لک زده



 

 دلـ♥ـم برای احساسات قشنگ ات . . .

برای حرفهای عاشقانه ات لک زده [!]

برای دعواهایی که از دلواپسی دیر رسیدن من بود. . .

 

 

برای دیر رسیدن های از سر عمد . . .

برای دیدن تو که ایستاده ای به انتظار تنگ شده است [!]

برای بهونه های الکی . . .

غرغرهایی که تو با حوصله به آن گوش میدادی و میخندیدی لک زده [!]

راستش را بخواهی دلـ♥ـم برای تو لک زده .

                                                   منبع: www.bo3e.com

 



نظرات شما عزیزان:

یگانه
ساعت17:12---30 تير 1392
وقتی کسی با شما مانند یک گزینه رفتار میکند
با خارج کردن خودتان از معادله به او کمک کنید تا انتخاب هایش را محدود کند!
به همین سادگی . . .


استلا
ساعت6:28---30 تير 1392
وای چه قالب خشگلی هم گذاشتی واقعا قبلی خیلی کار باهاش سخت بود.
ببخشید اشتباهی نظرتو پاک کردم میشه دوباره بگی با چه اسمی بلینکمت؟


استلا
ساعت16:43---29 تير 1392
ممنون که به وبم سرزدی.وبت خیلی قشنگه ولی فکر کنم قالبش مشکل داره.پدرم در اومد تا بخوام نظر بدم هی می خواستم کلیک کنم می رفت خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.فقط بگو با چه اسمی بلینکمت.بای

SABA
ساعت1:13---29 تير 1392
سلام وب تو هم خیلی خیلی قشنگه...بازم بهم سر بزن....بااااای

zahra
ساعت0:42---25 تير 1392
سلام دوست گلم. به به چه وب زیبا ودلنشینی.بهت تبریک میگم

farnaz
ساعت12:22---23 تير 1392
دلم برای لحظاتی که دوستش داشتم تنگ شده بازم عااااااالیه اجی محدثه

منا
ساعت0:25---23 تير 1392
سلاممممممممم اجی اپممممممممم زود بیاااااااا

arash
ساعت20:55---22 تير 1392
خدایا به آنان که دوستشان داری بیاموز که عشق



برترین عالم دنیاست و به آنان که بیشتر دوستشان



داری بیاموز که دوست داشتن از عشق نیز برتر است.


خیال تو
ساعت11:07---22 تير 1392
جالبذبود
دل برای لمس دستانت تنگ شده است
دلم برای اشت تنگ شده است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 22 تير 1392 1:46 |- mohadese -|

ϰ-†нêmê§